تسهیلات قابل ارائه در مرکز
خدمات پشتیبانی
( خدمات اسکان ، دسترسی به تلفن و دورنگار، مبلمان اولیه فضاها، کارپردازی و خدمات دبیرخانهای، امکان استفاده از اتاقهای کنفرانس، تجهیزات سمعی و بصری و دستگاههای فتوکپی و تکثیر )
¬خدمات اطلاعرسانی
(دسترسی به اینترنت، دسترسی به کتابخانه و مراکز اطلاع رسانی و نرمافزارهای رایانهای)
¬خدمات مشاورهای و آموزشی
(مشاورههای مدیریتی، مالی و بازرگانی، خدمات حسابداری و حقوقی، برگزاری سمینار و یا کارگاههای آموزشی مورد نیاز برای شرکتهای تازه تاسیس)
¬خدمات پشتیبانی فنی
(ارائة خدمات فنی و مهندسی، استفاده از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی)
¬ خدمات مالی و اعتباری
(امکان استفاده از اعتبارات خدماتی و تحقیقاتی، کمک به دسترسی به منابع مالی و جذب سرمایهگذاران، تسهیل در جذب طرحها و پروژههای تحقیقاتی)